حينما كنا صغار  

Posted by عبسميع

زمان وانا صغير
من يومين كنت قاعد مع أشرف ولقيته فجأة جاب الأغنية دي وشغلها



">

طبعًا الأغنية دي فكرتني بذكريات كتيرة أوي محسيتهاش من زمان.. قد إيه اتغيرت فعلاً ونسيت الذكريات

قعدت أدور في اليوتيوب علي علي باقي الأغاني اللي كنت بسمعها في الفترة دي بصراحة غمرني شعور من النشوة والحنين خلي حالتي المزاجية ترتفع جدًا

قد إيه الأغاني دي أثرت فيا

وكمان لقيت أغنية نادينا بتاعة فولا فولا



">

بجد يا جماعة مش عارف اوصفلكم الحالة دي بس جه في ذهني سؤال

هو إيه اللي خلانا مبقيناش نسمع الأغاني دي تاني

الشكل ولا احسسنا اننا كبرنا ولا ايه بالظبط

أقلكم بلاش وجع دماغ استمتعوا بالأغاني

دي جدو علي



">
ودي ابريق الشاي بتاعة سيد الملاح اللي بعشقها
">

يارب تستمتعوا زي ما انا استمتعت

تحياتي

محمد

This entry was posted on Thursday, December 13, 2007 at 2:57 PM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 قول رأيك يا عمونا

حنين

قد يود يوما وقد نبكي عليه عمرنا كله

في وضعي هذا والوقت اللي انا عايشاه مش بايدي غير اني افتكر واتحسر واعيط

قلبت عليا مواجع كتير باغانيك دي

3:20 PM

Post a Comment